۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

مرور کلی بر مدیریت محتوای سازمانی مایکروسافت

به عنوان بخشی از برنامه آفیس SharePoint Server 2007 , به علت اینکه در نیمه دوم تقویم سال 2006, مایکروسافت توانائی های جامع Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی را فراهم خواهد کرد که مشکلات شناخته شده مدیریت محتوای سازمانی (Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی) را پیش بینی کرده و یک راهکار که موانع را از میان برداشته و رضایت مشتری را در یک سازمان گسترش دهد, ارائه کرد. مایکروسافت Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی پیشنهاد فراهم کردن یک راهکار یکپارچه برای مدیریت کلیه چرخه حیات انواع مختلف مفاهیم شامل اسناد, فرم ها,تصاویر, پیغام های پست الکترونیکی, پیام های فوری و .. است.
رضایت, یادگیری و فهم کاربر بالا خواهد بود و از یکپارچگی میان رابط های کاربردی مایکروسافتی پر استفاده, مثل مایکروسافت آفیس word 2007 و مایکروسافت آفیس Outlook 2007 و دیگر انواع مرورگر وب راضی و متشکر خواهد بود.

این یکپارچگی با ابزارهای آشنا به کاربران اجازه می دهد تا بدون تغییر دادن روش کاری و با استفاده از Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی حجم کاری (workload) شان را گسترش دهند.
اجزاء کلیدی راهکار Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی مثل, مدیریت محتوای وب, مدیریت سوابق, همکاری/مدیریت اسناد, جستجو و گردش های کاری در یک زیر ساخت واحد هستند که بر اساس زیر ساخت های پذیرفته شده در محصول مایکروسافت SharePoint و تکنولوژی های آن فراهم شده است.
توسط این حقیقت که می توان بوسیله ابزارهای متداول و سرویس ها راهکارها را پیاده سازی Sharepoint و مدیریت کرد زمان اشکال یابی و نگهداریIT کاسته شده است و کاربران نهائی می توانند نقش بیشتری در فعالیت هائی مثل نوشتن/انتشار محتویات وب و تعریف اسناد تجاری به عنوان سوابق, انجام دهند.
پشتیبانی از استانداردهای صنعتی مثل سرویس های وب (web service) و پروتکل (simple Mail, Transfer Protocol(SMTP)) اجازه می دهد به مایکروسافت Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی امکان مطابقت و همکاری در محیط های ناهمگون و مختلف (heterogeneous) و مکانیسم های قابل گسترش مختلف که به سازمان ها اجازه می دهد تا راهکار ها را برای برآوردن نیازهای مختلف شان, سفارشی کنند.
دید کلی مایکروسافت برای Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی در آفیس SharePoint Server 2007 بر اساس اصول زیر است که آن را از دیگر نسخه های Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی موجود در بازار, متمایز می کند.

طراحی شده برای رضایت هر چه بیشتر مشتری:
برای اینکه تشخیص داده شود که Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی راهکاری برای هر کاربر اطلاعاتی است, مایکروسافت Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی را به صورتی آسان برای استفاده طراحی کرده است.
این سادگی در استفاده, بدلیل وجود ابزارها و رابط های کاربری آشنا با کاربر موجود که نیازی به آموزش زیادی ندارند, است.
راهکار مایکروسافت روی محصولات SharePoint مورد استفاده عموم (popular) و تکنولوژی های حول و حوش آن, مایکروسافت به کاربران یک رابط کاربری مبتنی بر مرورگر (browser-based) قابل تشخیص یکسان را , صرفنظر از نوع محتوائی است که کاربر با آن کار می کند را ارائه می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر