۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

ارائه هوش تجاری توسط پرتال Office SharePoint Server 2007

هوش تجاری(BI) در پرتال Office SharePoint Server 2007 دستیابی و تحلیل اطلاعات در هرلحظه و هرجا را برای تصمیم گیرندگان آسان کرده است. شما می توانید از آخرین و تازه ترین اطلاعات کاری پرسنل ,در هر جائی که کار می کنند, همکاری می کنند و تصمیمی می گیرند خواه پشت میزکارشان باشند و یا بر روی وب مطلع شوید. در حال حاضر, در یک راستا قرارگرفتن اهداف کارمندان با اهداف شرکت, به سادگی ایجاد یک فایل صفحه گسترده و یا گزارش است.
هوش تجاری مبتنی بر برنامه مایکروسافت اکسل:
سرویس های اکسل بخشی از برنامه پرتال Office SharePoint Server 2007 اند که با پذیرفتن اشتراک به صورت گسترده, آسان نمودن قابلیت اداره و امنیت, قابلیت استفاده مجدد از مدل های صفحات گسترده, محاسبات توانمند مبتنی بر سرور و واسط های کاربری مبتنی بر وب, قابلیت های برنامه مایکروسافت اکسل 2007 را گسترش داده اند.
با بکارگیری سرویس های اکسل شما می توانید:
دسترسی و قابلیت استفاده از صفحات گسترده را از طریق تلفیق صفحات گسترده تعاملی با پورتال های هوش تجاری, dashboard ها و scorecard ها , گسترش دهید.
از اطلاعات محرمانه محافظت کنید و یک نسخه صحیح از آن را در سرور نگهداری کنید.
این تصویر دقیقا نشان دهنده یک صفحه کاری برنامه اکسل آفیس 2007 است که مستقیما از برنامه اکسل, در کتابخانه های اسناد sharePoint ذخیره شده است. هزینه های پیشرفت را کم کرده و راه رسیدن به بازار را ,با استفاده از وب سرویس هائی که دسترسی به مدل ها و داده های موجود در صفحات گسترده را امکان پذیر کرده اند, اصلاح کنید. از کتابخانه های وابسته به داده ها استفاده کرده و از این طریق یک راه آسان برای کاربران که به آنان در به اشتراک گذاشتن, مدیریت کردن و کشف رابطه انبارهای اطلاعاتی خارجی بدون نیاز به داشتن اطلاعات ریز تکنیکی, کمک می کند, فراهم کنید

Dashboard ها و مرکز گزارش:
Dashboard های هوش تجاری تعاملی و غنی ایجاد کنید که با استفاده از Web Part های تعبیه شده, اطلاعات تجاری را از منابع مختلف جمع آوری کرده و به معرض نمایش می گذارند.توسط این Web Part ها که شامل نشان کارایی اصلی (KPI) , صفحات گسترده آفیس اکسل 2007 , سرویس های گزارش گیری برنامه مایکروسافت SQL Server 2005 و مجموعه ای از Web Part های متصل با داده های تجاری که توسط آنها می توان اطلاعات تجاری موجود در برنامه های کاربردی سمت سرور را می توان مجسم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر